آقا عمل کاشت ابرو در آقایان هم امکانپذیر است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دلایل ریزش ابرو در مردان چیست؟

ریزش ابرو در مردان از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. با رفع دلایل ریزش، می‌توانید از ریزش بیشتر ابروها جلوگیری کرده یا درمان مناسب آن را بیابید. مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو در آقایان عبارتند از:

  • بیماری‌های خود ایمنی مانند آلوپسی آره‌تا
  • کمبود مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • مشکلات تیروئیدی
  • استرس
  • بالا رفتن سن
  • درمان‌های خاص مانند شیمی درمانی
  • شکستگی ابرو در اثر حوادث مختلف

آیا کاشت ابرو برای مردان هم انجام می‌شود؟

دیدیم که دلایل مختلفی می‌تواند منجر به ریزش ابرو در آقایان شود. استفاده از لوازم آرایشی ابرو برای مردان خارج از عرف است. از طرفی اکثر روش‌های غیردائمی برای پر کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ علاوه بر اینکه ظاهری غیرطبیعی به چهره فرد می‌دهند، عوارض و خطراتی هم به دنبال دارند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان طبیعی مردانه یکی از روش‌های زیبایی است که در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مانند کلینیک صدف انجام می‌شود. این تکنیک ظاهری کاملا طبیعی برای فرد به‌وجود می‌آورد و جذابیت چهره او را دو چندان می‌کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو طبیعی مردانه مناسب هستند؟

کاشت ابرو مردانه برای تمام آقایانی که ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند یا در اثر بیماری‌ها و حوادث مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و بخیه قسمتی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند، توصیه می‌شود.

 

آیا کاشت ابرو برای مردان امکان پذیر است ؟

عمل زیبایی کاشت ابرو در مردان یکی از تکنیک های زیبایی که در حال حاضر در بسیاری از مراکز زیبایی معتبر در حال انجام است. ابرو از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در چهره ی هر فردی است چرا که ابرو احساسات شما را مانند غم، شادی، هیجان و را نشان می دهد. بنابراین چنانچه ابروهای شما دچار ریزش و کم پشتی شوند، می تواند معضل بزرگی برای هر فردی به دنبال داشته باشد که پیوند ابرو Eyebrow Transplant به عنوان راه حلی برای این مشکل به شمار می رود.در این مقاله کاشت ابرو برای مردان را مورد بررسی قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

 

مراحل اصلی کاشت ابرو در مردان

عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در مردان مانند هر روش تکنیک زیبایی دیگری شامل مراحلیست که معمولا این مراحل در تمامی روش ها به یکدیگر بسیار شبیه اند. در ابتدا لازم است بگوییم که قبل از کاشت ابرو برای آقایان، یک جلسه ی مشاوره برگزار خواهد شد که در این جلسه مشاوره هایی در رابطه با عمل زیبایی کاشت ابرو مباحثی مطرح می شود. بدین معنی که لازم است شما در این جلسه آنچه از کاشت ابروی خود انتظار دارید را به طور کامل برای پزشک متخصص خود بیان نمایید تا در نهایت پزشکتان بتواند ابروی دلخواه شما را در این عمل زیبایی، طراحی نماید.

 

کاشت ابرو در آقایان با بی حسی موضعی آغاز می شود؛ لازم است که این بی حسی هم در منطقه ی اهداکننده و هم در منطقه ی پذیرنده که همان ابرو است، اعمال گردد. در مرحله ی بعدی فولیکول های مو از قسمت اهداکننده که می تواند موهای پشت گوش فرد باشد برداشته شده و در قسمت ابرو با ایجاد سوراخ های ریزی جایگزین خواهند شد. این مرحله نیازمند این است که پزشک شما از مهارت و تجربه ی کافی برخوردار باشد چرا که فولیکول های مو باید در زاویه ی درستی قرار بگیرند تا خواب ابرو بهم نریزد.

 

بعضی مواقع لازم است که آقایان برای کسب نتیجه ی دلخواه در عمل زیبایی کاشت ابرو در جلسه ی دیگری علاوه بر جلسه ی اصلی کاشت ابرو طبیعی نیز شرکت نمایند تا پزشک بتواند ابروهای شخص را به تراکم مورد نظر وی برساند. در طی مراحل پیوند ابرو لازم است که فرد حتما آرامش خود را حفظ نموده و در کار پزشک اختلالی ایجاد نکند تا نهایتا پزشک بتواند کاشت را به پایان برساند و نتیجه ی لازم در پیوند ابرو کسب شود.

 

علائم ریزش مو ابرو در مردان و افراد مختلف چیست؟

ریزش مو ممکن است به صورت کم تراکم شدن موهای ابرو، نازک شدن آنها، لکه‌های کوچک دچار طاسی (ریزش سکه‌ای) و یا ریزش مو کلی اتفاق بیفتد؛ در این شرایط بهتر است فرد بیمار، این علائم را به پزشک یا متخصص گزارش دهد؛

پزشک در بعضی مواقع ممکن است آزمایش خون را تجویز کند؛ زیرا بیمار در یک سری شرایط ممکن است به داروهای خاصی نیاز داشته باشد تا مشکلش مرتفع گردد؛

در موارد نادری نیز ممکن است بیوپسی پوست اطراف ابروهای فرد بیمار لازم باشد تا از بروز شرایط ناگوار جلوگیری شود؛

اگر در صورت مصرف دارو، ابروهای فرد، رشد خود را آغاز کرد، مشکل برطرف شده است؛ اما در صورت عدم رخداد این اتفاق مثبت، به جهت رفع مشکل باید به روش های کاشت ابرو مردانه و یا زنانه روی آورد.

کاشت مو در نواحی دیگر صورت

در میان مردان، کاشت مو به جز در ابروها در مناطق دیگر صورت نیز دارای محبوبیت است برای مثال ناحیه‌ی ریش. هر یک از این کاشت‌ها مزایای خاص خود را دارد که به شما کمک می‌کند ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و متعادل‌تری داشته باشید. همان طور که قبلا هم ذکر شد در کاشت باید از موهایی استفاده شود که حداکثر شباهت را با موهای آن ناحیه مثل ابرو یا ریش داشته باشد. معمولاً پیوند ابرو یا ریش مشابه با کاشت مو با روش FUT انجام گردد.

 

روند ترمیم و کاشت ابرو

 

ترمیم و کاشت ابرو مردانه یک روند بسیار ساده است و از آن جایی که یک عمل بسیار ظریف است، اغلب دیگران به سختی متوجه خواهند شد که دقیقاً چه عواملی تغییر کرده است. با این حال تاثیر آن در چهره، انکار ناپذیر است و مردم شما را جوان‌تر، سالم‌تر خواهند یافت. اگرچه بهبودی پس از عمل کاشت و پیوند ابرو بسیار سریع است، اما برای دستیابی به بهترین نتیجه انجام این عمل زیر نظر یک متخصص پوست و مو باتجربه، ضروری است.

 

عمل کاشت چگونه انجام می‌شود؟

اگرچه این روش نسبتاً ساده است و فقط با بی حسی موضعی انجام شده و نیازی به بستری طولانی مدت در بیمارستان نیست، اما فردی که عمل کاشت را انجام می‌دهد، باید کاشت ابرو مردانه را با دقت زیادی انجام دهد تا نتایج خوبی کسب کند. در کاشت ابرو برای خانم‌ها، برای هر ابرو معمولاً حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرفت (حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تار مو) در محل‌های لازم، کاشته می‌شوند. با توجه به جهت سایر موهای ابرو، گرفت های مو، تک تک در موقعیت مناسب کاشته شوند. فاصله موها نیز باید بسیار نزدیک به یکدیگر باشد تا ظاهری کامل و صاف ایجاد شود. اما برای به دست آوردن نتیجه‌ای خوب و گیرایی بیشتر گرفت‌های کاشته شده از روش‌های شبیه کاشت مو به روش FIT، استفاده نمی‌گردد. بدین ترتیب که با روش شبیه به FUT، برشی از پوست سر، گرفت های لازم برای کاشت در محل ابرو را تأمین می‌کند.

 




:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: